Привіт, мене звуть Оля!
Нещодавно я зіткнулася із проблемою психологічних комплексів, яка хвилює не тільки мене, а і багатьох моїх друзів, ровесників та знайомих.

Давайте спробуємо їх розвіяти!!!!

Закомплексованість дуже заважає будь-якій людині. Психологічні комплекси не дають можливості відчути себе цікавою, повноцінною особистістю, ускладнюють взаємини з оточуючими. Різні психологічні бар'єри заважають розкритися і перед близькою людиною. Дайте відповідь щиро на питання тесту і можливо, Ви знайдете спосіб впоратися зі своїми комплексами.

16 сент. 2010 г.

Для того, щоб все це барахло викинути, потрібне його ретельно зібрати

Тому перше, що ми зробимо, це пригадаємо всі негативні думки, які чули про себе з дитинства від батьків, вчителів і т.д. Так само в пошуку подібного баласту нам допоможуть негативні ситуації дитинства, про які ви пам'ятаєте дотепер. Це допоможе створити опис себе, яке ми одержали в дитинстві, і на підставі якого продовжуємо жити зараз, навіть не підозрюючи про те, як змінилися!
1. Отже, збираємо всі негативні думки і описи себе, одержані в дитинстві.
2. Далі складаємо портрет себе відповідно до цих висловів.
3. Тепер напроти цих негативних думок пишемо позитивні. Наприклад:
я неприваблива – я красива
я негідна любові – я гідна любові
і т.д. Головне, що б ці нові установки були в позитивному ключі. Не можна писати: «я не дурна», можна тільки – «я розумна».


На підставі цих нових установок складаємо справжній опис себе


у якому можна додати все хороше про себе, що прийде в голову, адже за доросле життя повинен був накопичитися і позитивний досвід. Переписуємо цей опис на красивий листок і повторюємо щодня. Краще всього перед сном, або як тільки прокинулися.
Також позитивні установки можна повторювати тоді, коли зловите себе на негативних думках по відношенню до себе. Якщо повторення подібних установок увійде у вас до звички, то новий позитивний образ незабаром витіснить негативний. Але потрібно проявити терпіння і наполегливість.

Комментариев нет:

Отправить комментарий